Voor ieder budget de beste oplossing
Bekijk onze nieuwste designs op

Bestelproces

We scheppen een verwachting en moeten die moeten we invullen.

Iedereen heeft dagelijks te maken met verpakkingen maar er zijn niet veel mensen die daar dagelijks bij stilstaan. We snappen heel goed dat een offerte nog geen exact beeld geeft van de doosjes. Daarom proberen we in ieder geval de volgende stappen te in het proces te volgen.

 

  • We schrijven een duidelijke offerte in begrijpelijke taal. Daarin leggen we wel de belangrijkste details vast zoals materiaal, afmeting en bedrukking .
  • Onduidelijkheden lichten we graag toe, per mail, telefonisch maar een afspraak op locatie bij ons is ook mogelijk.
  • Via ons offerte systeem kan de offerte akkoord gegeven worden. Uiteraard kan dat ook per e-mail.
  • Wij bevestigen de order in een duidelijke orderbevestiging, indien nodig nemen we even contact op om de details door te nemen. 
  • We maken de werktekening en controleren deze door er een plotmodel van te maken.
  • Deze werktekening sturen we meestal binnen een werkdag zodat daar het ontwerp in gemaakt kan worden.
  • Indien gewenst sturen we een plotmodel zodat de maten en constructie gecontroleerd kunnen worden.
  • Bij ontvangst van het aangeleverde bestand controleren we of het technisch in orde is en maken we een drukproef in de vorm van een digitale PDF.
  • We sturen een PDF proef en 3D proef ter keuring
  • Na akkoord op deze proeven zetten we alles in productie
  • We sturen de factuur na akkoord op het drukwerk of bij aanvrang van de productie
  • Enkele dagen voor levering bevestigen we de leverdatum

 

Om fouten en misverstanden te voorkomen vragen we aandacht voor het volgende : 

  • Contoleer de inhoud van de orderbevestiging goed, afwijkingen dienen binnen 24 uur doorgegeven te worden.
  • Controleer de inhoud van de PDF goed, lees de teksten door en kijk of er niets is weggevallen. 
  • Facturen sturen we per email. Geef ons door naar welk email adres de factuur verzonden mag worden.
  • Controleer het leveradres, indien achteraf blijkt dat dit niet klopt dan levert dat altijd vertraging op bij het leveren. Bovendien worden er dan extra kosten gemaakt. 
  • Geef bijzonderheden die van belang zijn voor het leveren ruim van te voren aan ons door. Bijzonderheden zijn bijvoorbeeld het ontbreken van een heftruck, leveren aan een huisadres (een pallet moet dat af te stapelen zijn), levering in een kelder etc. ***LET OP, chauffeurs hebben een bijzonder drukke schema voor leveren en kunnen daardoor meestal niet lang wachten of helpen met afstapelen***

 

 

Bel ons

ma t/m do 08.30 - 17.00 uur
vrijdag 8.30 - 16.00 uur

+31 76 564 99 11

App ons

ma t/m do 08.30 - 17.00 uur
vrijdag 8.30 - 16.00 uur

+31 76 564 9912

Mail ons

met al je vragen over doosjes.

info@budgetdoosjes.nl
Neem direct contact op